Pochcal jsem zachod

TKB a.s. kovoprojekta at kovoprojekta.cz
Mon Jun 16 10:04:04 CEST 1997

Co si o tom kdo mysli? Ja osobne si myslim, ze nektere prispevky
do teto konference jsou velmi zajimave - avsak Vas prispevek,
"vazeny pane" mezi ne bohuzel nepatri....  ...coz, jak tak procitam
"ohlasy", neni ojedinely nazor!

Michael Kafka, VTEI                 phone: 420-5-5119607
Kovoprojekta Brno a. s.                        420-5-5119111*
Prikop 25                                       fax: 420-5-45211265
657 26  Brno                             mailto: kovoprojekta at kovoprojekta.cz
Czech Republic                           www: http://