Preruseny prenos.

Tibor Turcan turcan at dodo.sk
Sun Jun 22 11:06:26 CEST 1997

Pouzivam Netscape 4.01 v ktoreho popise som nasiel, ze v pripade, ze
downloadujem subor a moje spojenie bude prerusene, umoznuje pokracovat v
novom spojeni v downloadovani suboru nie od zaciatku, ale od miesta, kde
bol download preruseny.
Ja ale tuto vlastnost neviem vyuzit a novy download znamena prepisanie
stareho nedokonceneho a znovu nahravanie od zaciatku suboru. Poradte mi
prosim vas ako na to, pripadne ci treba niekde v nastaveni tuto
vlastnost zapnut a kde.

Pridal by som este jednu otazku. Asi pred rokom som bol pripojeny do
nejakej konferencie v ktorej sa debatilo o podnikani na Internete.
Neviete niekto jej meno, pripadne ci este existuje?

                   Vopred dakujem.

       Tibor