Nove konference

Dobias Ladislav XDOBIASL at electra.felk.cvut.cz
Thu Jun 26 11:51:33 CEST 1997

> Pisete ze by ste mohli vytvorit este nejaku konferenciu. Mal by som zaujem
> o vytvorenie konferencie ohladne pocitacovej hudby. Viem ze by to zaujimalo
> mnoho ludi a ze by to mohlo byt osozne.

Dobry den,

jen bych Vas chtel upozornit, ze konference o elektronicke hudbe uz
existuje, je zatim zamerena hlavne na MIDI. Jmenuje se MIDI-audio,
prihlasite se na ni na listserv at music.cz

Vice informaci ziskate z http://home.music.cz/midi

Samozrejme, pokud by Vam nestacila, zalozte jinou konferenci :-)

Zdravi
Lada Dobias

P.S.
> taktiez by som ju mohol zverejnit na mojej hudobnej www stranke.

Mohu se zeptat:Kde mate svoji hudebni www stranku? (odpovezte prosim
osobne...)