Odoslanie posty

Michal Kurka S0782 xkurka at fsv.cvut.cz
Thu Jun 26 15:11:00 CEST 1997

> Ako zistit, ci adresat, ktoremu som poslal e-mail ho aj dostal. Pri
> systemoch na ktorych funguje prikaz finger je to jednoduchsie, tam si viem
> zistit, kedy bol adresat naposledy prihlaseny, ale co v inych systemoch,
> ktore prikaz finger nepoznaju, teda aspon sa prikazom finger nic nedozviem
> o poslednom prihlaseni uzivatela a citani posty.
> Da sa to nejako zistit, pretoze som poslal jeden e-mail, ktory vraj podla
> vyjadrenia adresata doteraz neprisiel a system mi ho zatial nevratil ako
> nedoruceny.

Ve vyjmecnych pripadech se stane, ze dany dopis prochazi nejakym serverem,
ktery zrovna nekorektne konci sluzbu. Me se to za posledni tri roky stalo u
trech dopisu (asi z 1000 odeslanych).
    Jinak samozrejme by vas mel server vyrozumet o nedorucitelnosti.
S pozdravem
                                                  Michal Kurka
                                             CVUT, fakulta stavebni
                                              Praha 6, Thakurova 7