CGI-BIN

Adolf Hermann **Petr Lachman** Petr.Lachman at vsp.cz
Wed Mar 5 08:33:23 CET 1997

> Hi all,
> nasel by se tu nejaky dobrovolnik , ktery
> by byl ochoten pro me napsat CGI skript
> , ktery by uzivatelum pres heslo posilal
> vyzadane stranky
> (neco typu : ?pwrd=heslo&page=strana )
>
>         Bye

To by nemel byt problem. Sam mam verzi napsanou v shellu a jeji
prevedeni do Cecka ci jineho jazyku je vec chvilky. Obecne si
vsak myslim, ze tak jak to myslite, to neni zrovna idealni
reseni. Je lepsi zaheslovat to WWW serverem (.htpasswd u
Apache) a pak to pres CGI proverovat, protoze pak to heslo neni
mozno precist z adresoveho radku prohlizece a uzivatel jej
zadava pouze jednou. Browser pak predava uziv. jmeno i heslo ve
specialnich promennych REMOTE_USER a REMOTE_PASSWD ci
REMOTE_PASWORD. Pokud by jste chtei to CGIcko, tak mi napiste
podrobnosti, co by vsechno melo umet vracet.

            Petr Lachman