WWW verejny klient dostupny telnetem?

Marek Antos antos at cpress.cz
Tue Mar 11 15:19:10 CET 1997

Dobry den,

On 11 Mar 97 at 13:17, Frantisek Vondra wrote:

> Cozpak neexistuje nekdo, kdo mi poradi? To nikdo nevi, kde hledat
> verejne pristupny WWW telnetem dostupny klient (vcetne loginu)?
> Nebo aspon kde informace najit ? (Satrapuv seznam totiz mlci !)
> bbs.fido.cz     jsem zkousel ale bez uspechu, asi tam maj problemy

byvavavavavalo u nas verejnych WWW klientu povicero, v tuto chvili si
vybavuji nejmene 3 (brooklyn.ceu.cz, gopher.cuni.cz a
public.vslib.cz). Postupne vsak byly z ruznych pricin zruseny a tak
zmizely i ze Satrapova seznamu.

Na druhou stranu zde vznikl server bbs.fido.cz, ktery je normalne
dostupny (pouzivam ho pro cteni konferenci z Fida) a tam je dostupny
jako jedna z moznosti i verejny WWW browser. Zkuste se tam podivat
znovu, mozna to byl jen prechodny problem -- zkousel jsem to, ted to
funguje.

Zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press
Casopis Connect!                Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642