HELP me, pcCKOVE orientovani smajlikovci

Zdenek Drvota zds at pce.bohem-net.cz
Tue Mar 11 19:21:51 CET 1997

Ahoj!
> Ahoj, smajlikovci.
> Asi me budete mit za primitivni opici, ale nevim jak Dosove databaze z Foxky
> v kodovani Kamenik prestehovat napr. do Excelu, aniz bych zmrsil fonty.
> Mam nejaky freeWare, jmenuje se to KONVE, ale spolehlive to zmrsi DBF
> strukturu.
Da se vyresit, pokud mate alespon verzi FoxPro 2.5b, ktera uz
umi i kodovani cp895 (kamenik). Do Excelu se ovsem da natahnout zase
jen a pouze databaze ulozena v kodu cp852 (Latin-2), jinak se cestina
spolehlive zmrsi. Takze Fox je nutne startovat z prostredi cp852,
z ni otevrit prislusnou databazi, a ulozit ji (jako COPY TO ...),
ted uz v kodu (automaticky) cp852-konverzi provede FoxPro.
Potom to v Excelu funguje!
V CONFIG.FP ovsem musite mit spravnou CODEPAGE!
Pripadne dotazy mohu podrobneji zodpovedet, viz moje adresa nize.
  ZDS, spol. s r. o.
  Ing. Zdenek Drvota, director
  Devotyho 775             tel/fax:+420-40-33837
  530 02 Pardubice                         41691
  Czech Republic
  e-mail: zds at pce.bohem-net.cz