CGI-BIN

Zdenek Sembera sembera at login.cz
Tue Mar 11 19:57:03 CET 1997

Cau ,
> To by nemel byt problem. Sam mam verzi napsanou v shellu a jeji
> prevedeni do Cecka ci jineho jazyku je vec chvilky. Obecne si
> vsak myslim, ze tak jak to myslite, to neni zrovna idealni
> reseni. Je lepsi zaheslovat to WWW serverem (.htpasswd u
> Apache) a pak to pres CGI proverovat, protoze pak to heslo neni
> mozno precist z adresoveho radku prohlizece a uzivatel jej
> zadava pouze jednou. Browser pak predava uziv. jmeno i heslo ve
> specialnich promennych REMOTE_USER a REMOTE_PASSWD ci
> REMOTE_PASWORD. Pokud by jste chtei to CGIcko, tak mi napiste
> [...]
My se zname z infimy , ne ? Je to pravda , od tohoto ustupuji .
Posilam vsak nejake to info o jinych , co bych chtel :
a) OUR.CGI - prohleda vsechny stranky na adrese
http://www.geocities.com/WallStreet/9717 na urcite
slovo a vyhodi vysledek ve formatu HTML (neco jako
www.seznam.cz v malem) . Jako parametr by byl
?search=(slovo na vyhledani) . Slo by to ?
b) SEARCH.CGI - prohleda vsechny stranky , ktere
jsou ulozeny na urcite adrese (adresa nani znama)
a vypise ty stranky , ktere nasel . Opet ?search= .
Slo by to ?
c)CHATSND.CGI - popis poslu dele .

		Dekuji za odpoved .