Jak mam prenest obrazky do Geocities ?

Zdenek Sembera sembera at login.cz
Sun Mar 23 15:45:04 CET 1997

Ahoj ,
> Poradil by mi nekdo jak s Internet Explorerem prenest dva male obrazky do
> sve zacatecnicke URL na http://www.geocities.com/Athens/Forum/2931 ?
Zadny
> specialni program na FTP nemam a beznym zpusobem otevru jakykoli FTP
> uvedeny napr. v Duhovych strankach ale nikoli v uvedenych Geocities.
> Mate-li s tim nekdo zkusenost, budu za ni vdecny.
> David Ondrejkovic
> david at army.cz
Je to jednoduche . Pokud mas W95 , napises do prikazove
radky FTP a mas klienta , ale pravdepodobne nejde o klienta ,
ale jde jen o to , ze se pripojujes na ftp://www.geocities.com ,
kde sice FTP je , ale bezi nejak divne , chvili funguje , chvili
ne a to , co tam posles se ti neobjevi . Tve moznosti jsou dve :
Psat to online nebo ftp://ftp.geocities.com . Tam bezi ten
pravy server , ktery hledas .