Info via e-mail

Petr Nachtmann XNACP01 at jms.vse.cz
Tue May 6 13:24:33 CEST 1997

> Date sent:      Tue, 6 May 1997 07:52:22 +0200
> Send reply to:  smajlik at cs.felk.cvut.cz
> From:           "Miroslav Netraider Mares" <mmares at mbox.vol.cz>
> To:             <smajlik at cs.felk.cvut.cz>
> Subject:        Info via e-mail

> Dobry den,
>
> kazde rano si cestou do prace kupuji ve stanku noviny
(informace jsou dulezite). Po prichodu do prace si zapnu INTERNET
a vyberu e-mailovou schranku. A tady vznika problem:
rad bych ve schrance nach
> zel seriozni info o tom co je noveho. Velice se mi libi Neviditelny
pes nebo News on Net a rad bych ziskal informace o dalsich podobnych sluzbach v ceskem i svetovem INTERNETU. Muzete mi nekdo dat t

> p?

1) Pokud Vam nevadi anglictina, vychazi Mercury Mail (www.merc.com)

2) Pouzivejte, prosim, nejakou snesitelnou delku radky (cca 70 znaku)

Petr

------
Petr Nachtmann, pnachtmann at techie.com
------