Info via e-mail

Bejda Jindrich nitas at unl.pvtnet.cz
Tue May 6 14:28:52 CEST 1997

Zdravim,
ja Vam neporadim,ale rad  bych vedel to co Vy.
Jindrich Bejda  NITAS s.r.o.
E-mail:   nitas at unl.pvtnet.cz
Http://www.nitas.cz
Tel    :    035-55 922 , 54 703
Fax   :    035-55 922 , 54 703
Mobil :   0602 403 533

Odesílatel: Miroslav Netraider Mares <mmares at mbox.vol.cz>
Komu: smajlik at cs.felk.cvut.cz
Předmět: Info via e-mail
Datum: 6. května 1997 14:52

Dobry den,

kazde rano si cestou do prace kupuji ve stanku noviny (informace jsou dulezite). Po prichodu do prace si zapnu INTERNET a vyberu e-mailovou schranku. A tady vznika problem: rad bych ve schrance nachazel seriozni info o tom co je noveho. Velice se mi libi Neviditelny pes nebo News on Net a rad bych ziskal informace o dalsich podobnych sluzbach v ceskem i svetovem INTERNETU. Muzete mi nekdo dat tip?

Dekuji a preji hezky den

                                    Miroslav Mares