Info via e-mail

Michale Martin Martin.Michale at tep.glavunion.cz
Wed May 7 09:13:58 CEST 1997

> \Miroslav Netraider Mares wrote:
> \ Velice se mi libi Neviditelny pes nebo News on Net a rad bych ziskal
> informace o \dalsich podobnych sluzbach v ceskem i svetovem INTERNETU.
> Muzete mi nekdo dat tip?

> Pokud Vas zajima ekonomika, podivejte se na http://www.profit.cz, kde je
> plne zneni tydeniku Ceskomoravsky Profit. Zejmena doporucuji pravidelnou
> stranku o vyuziti Internetu v podnikani.
> Dale zkuste nedavno vznikly denik Financni noviny na http://www.fin.cz.

> Jaroslav Winter

Pokud mate zajem o tydenni prehled udalosti doma i v zahranici, zkuste
tydenik CAROLINA. Je to dobre, pokud nestihate hltat informace okolo
sebe a pritom chcete byt v obraze
(Toto neni reklama, nemam s nimi nic spolecneho, ale me se to libi)

Odkaz - citovano primo z tydeniku:
Zajemci o tento casopis mohou  zaslat objednavku na adresu:
         LISTSERV at listserv.cesnet.cz
Text objednavky pro ceskou verzi musi byt:
         SUBSCRIBE CAR-CS Jmeno Prijmeni
nebo pro anglickou mutaci:
         SUBSCRIBE CAR-ENG Jmeno Prijmeni