Underground

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Tue May 20 10:42:49 CEST 1997

Ahoj smajlicky a smajlici,

muj prispevek nebude o metru, jak by se mohl nekdo domnivat :), ale
subkulture (nebude to zadne povidani - uvedu jen par odkazu, na ktere
jsem pri brouseni v Siti narazil).

Predem rikam, ze pokud by mel nekdo zajem, muze se podivat na

    http://gama.fsv.cvut.cz/~hnojil/odkazy.shtml

kde jsou veskere odkazy jako aktivni (hledejte nadpis *Kultura*).

Reklamni web-design  agentura r a z o r f i s h ma na svem konte peknych par
stranek s <podivnym> obsahem.

                 http://www.razorfish.com/ns2-frameset.html

Hledejte jejich projekty - prime URL nevim, protoze se mi neobjevilo *:>

Od r a z o r f i s h pochazi i **Disinformation** je vyhledavaci
server pro black-noire, cyberpunk, nanotechnologie, anarchismus,
propaganda (vse ve stylu Foxe Muldera -> TrustNo1) a dalsi stranky
tohoto typu.

                        http://www.disinfo.com/

**The Smoking Gun**

                     http://www.thesmokinggun.com/

je archivem  dokumentu - ale radeji davam k dispozici vypis primo ze serveru::

Slovnik alternativni kultury, prozaicky nazvany - alt.culture -
obsahuje okolo jednoho tisice polozek

               http://www.altculture.com/

A pokud chce nekdo s~pekulovat o cyberpunku na filozoficke bazi, ma
moznost v **The Resource Center for Cyberculture Studies**

                       http://otal.umd.edu/~rccs/

Prijemnou zabavu,

Pepik Hnojil