zakladni tema konference

Zdenek Drvota zds at pce.fairnet.cz
Sat Nov 1 12:56:44 CET 1997

> At 09:43 PM 10/31/97 +0200, S. Kriz wrote

> Vazeny pane Svatopluku Krizi,
>
> kdo vam dal pravo s prstickem zdvizenym hodnotit co ma a co a nema
> "informacni hodnotu"? Budte tak laskav s strcte si do prdele vase rady o
> psychiatrovi, vy snobe jo?
>
> Kdyby jste nebyl takovy negramota a umel cist, tak byste si mohl vsimnout
> ze zrovna vcera jsem tu postoval odpoved na zadost jakesi pani, ktera
> chtela vedet neco o software ktere ji bude sledovat pouzivani Internetu.
> Doporucil jsem ji software  Net.Medic z www.vitalsigns.com - proste mela
> slusnou otazku - poradil jsem slusne.

> [...]
Domnival jsem se, ze to vydrzim a nebudu nijak reagovat, ale nejde
to.
Ty dusevni prujmy, ktere tady pan Ross predvadi, uz mne zacinaji
lezt na nervy nejen proto, ze za ne musim platit (pripojenim a
telefonem). Vazne uvazuji o tom, ze se z teto konference
odhlasim!

  ZDS, spol. s r. o.
  Ing. Zdenek Drvota, director
  Devotyho 775             tel/fax:+420-40-33837
  530 02 Pardubice                         41691
  Czech Republic
  e-mail: zds at pce.fairnet.cz         (ISO-8859-2)