IE 4 vs. Netscape Communicator 4.03

Tomáš Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Mon Nov 3 15:44:47 CET 1997

>jaky z browseru se Vam zda lepsi? Cetl jsem nejake
>recenze, ale jedna vychvalovala IE a druha NC 4.03. Ja
>mam zatim nainstalovany NC 4.03 a jsem s nim docela
>spokojeny. Zkousel nekdo oba dva? Bezi anglicka verze IE
>na ceskych Win95?

Me se zda lepsi MSIE (rychlejsi, mene pada).
Hlavni rozdil vidim ve spotrebe pameti.
NN spustim (teba jen mail a mam 7MB pryc. po hodive browseni 3-5 oken a mam pryc dalsich 10MB.
Kdyz spustim MSIE4 zere mene a take daleko rychleji nabehne.
Samotny Outlook Expres (posta) potrebuje jen asi 3 MB.

Co se u MSIE nepovedlo je instalace z internetu:
 - jednoduse si stahnete 400kB soubor setup.exe ... OK
 - spustite ho ....OK
 - on zacne natahovat seznam serveru na kterych si lze stahnout soubory (asi to taha z www.microsoft.com) to se mi dari tak napotreti nebo poctvrty (jinak to konci timeoutem)
- v seznamu nenabidne cesky Emwac (alespon to tak bylo kdyz jsem to zkousel naposledy) - nejrychleji mi to bezelo z New Yorku.
- nemuzete si vybrat, ktere komponenty nainstalovat a ktere ne (vyber je pouze 'browser only', 'standard', 'full')
!!!!!proste hruza!!!!!

Vse pouzivam pod WNT i s Aktivnim desktopem.
Na ceske W95 nainstalovat jde, ale bez aktivniho desktopu (pri instalaci na to upozorni)

---
Tomas Trapl - CVUT FS, K238
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Tel: 02-24915319/268