Problem s ovocem...

Zdenek Drvota zds at pce.fairnet.cz
Tue Nov 4 18:00:49 CET 1997

Overil jsem si v "Slovnik spisovne cestiny" (ACADEMIA 1978) :
ovoce=jedle plody (zejm.stromu a keru) pozivatelne za syrova
zelenina=casti (listy, koreny, plody, ap.) nekterych pestovanych
rostlin pozivane za syrova n. varene
Tolik citat.
Jak je videt, definice se castecne prekryvaji, takze:
> Rajce je tedy co? Okurka je tedy co? Jahoda - to mne zajima nejvice - je
> co? =))
Rajce je ovoce i zelenina
Okurka je ovoce i zelenina
jahoda je ovoce i zelenina
Osobne bych prohlasil vsechny tri za ovoce - vyhovuji definici ovoce,
definice zeleniny je ponekud vagni.
>                                         Adam Hauner

> Adam Hauner (AHA)                                      Flamingo - Web Design
> E-mail:   Adam.Hauner at pinknet.cz                    spravce Projektu PinkNet
> Telefon:  +420 603 471460                                          Olsova 12
> ICQ: 3443338                                                    307 07 PLZEN
> http://i.love.pinknet.cz/aha/                    http://flamingo.pinknet.cz/

  ZDS, spol. s r. o.
  Ing. Zdenek Drvota, director
  Devotyho 775             tel/fax:+420-40-33837
  530 02 Pardubice                         41691
  Czech Republic
  e-mail: zds at pce.fairnet.cz         (ISO-8859-2)