Missing link Klaus

Radek Lucan rlucan at techniserv.cz
Wed Nov 12 16:03:48 CET 1997

Dear Ross,

Hmm, to bylo skutecne znacne poucne, otevrelo mi to oci, nic
zajimavejsiho jsem jeste v zivote necetl. Mnohokrat dekuji za
tvou peci o nasi duchovni stravu. Akorat cely ten komentar
ma jednu vadu - vubec me to nezajima. A navic, jak nedavno
probehlo touto konferenci - tema teto konference je
"konference urcena pro rady a pomoc internetovskym novackum"
Byl by pro tebe skutecne takovy problem se - nez neco odesles -
zamyslet nad tim, ma-li prispevek alespon neco s tematem
konference spolecneho ? Ja netvrdim, ze nize uvedene povidani
nikoho nezajima, ale - jak by se ti libilo, kdybych ja na tvou adrese
(nejlepe soukromou, aby to ostatni neunavovalo :-) posilal veci,
ktere te vubec nezajimaji ? Do konference jsem se prihlasil proto,
ze jsem na Internetu zacatecnik, a v konferenci me zajimaji veci,
tykajici se Internetu a ne politika. Mel-li bych zajem o politiku,
najdu si takto zamerenou konferenci a rad v ni budu s tebou
polemizovat. Tady ale ne a myslim si, ze se mnou v tomto bude
souhlasit vice lidi.

Takze jeste jednou dekuji za hodnotny prispevek, verim, ze se s necim
podobnym jeste setkam, ale v JINE konferenci.

S pozdravem

RL.