Adresa The New Hacker's Dictionary

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Thu Nov 13 08:38:31 CET 1997

Ahoj,

az po odeslani dopisu jsem si uvedomil, ze jsem zapomnel napsat adresu
na 'The New Hacker's Dictionary'. BTW: Hacker neni ten, co provadi
lumparny typu 'CZeRT'. V jeho CZeRTa se jedna o 'crackera'. Pokud
nekde uvidite 'hacker' a bude se ve skutecnosti mluvit o pocitacovych
loupezich atd., tak zakrocte. Nechtejte byt hazeni do jednoho pytle se
zlodeji a podvodniky jenom kvuli tomu, ze radi pracujete s pocitaci a
trochu jim rozumite.

URL na zminovany slovnik je

http://www.ccil.org/jargon/jargon.html

Nekde se da stahnout i v textove verzi a v Linuxu je mozne si ho
dokonce nainstalovat z CD-ROM.

HEzky den,
Pepik Hnojil