mimo zakladni tema (Re: Missing link Klaus)

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Thu Nov 13 12:53:05 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Tomas Ruzicka wrote:

> Rossi,
>
> ty mas IMHO zrejme nejakej problem. Zda se, ze trpis naprostou
> nasranosti na vsechno a na vsechny. Je to normalni?
> Ja sice nevim, odkud postujes, ale rekl bych, ze mas o situaci u nas
> trochu zkreslenou predstavu. Doufam, ze zbytek sveta je o neco
> rozumnejsi.

... osobne Rostu neznam, takze nemohu zasvecene posoudit. Rekl bych,
ze netrpi nejakym mindrakem, ale jenom ma primo dabelskou radost, kdyz
muze nekoho *VEREJNE* vytocit. Zatim mu na kazdy "spek", ktery pustil
do smajlika pokazde nekdo skocil. Chcete-li mu odpovedet/oponovat, pak
se ptam proc pres konferenci? Myslim, ze pokud by Rosta na kazdou
invektivu zaslanou do smajlika dosta cca 250 odpovedi na svoji adresu,
brzy by presunul svuj ostrovtip na jine forum.

Ales Cepek

P.S. Rosta by nepouzil blbe ceske slovo "konference" ale
     "diskusni skupina" (je to tak, Rosto?)