Internet Groupware?

Hanuš Adler had at pdas.cz
Thu Nov 13 15:31:40 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, Ondrej X. Dolezal wrote:

> Dobry den,
> prominte cross-posting, tezko se hleda spravna newsgroup.
> Hledam reseni problemu provozovani skupinoveho planovani
> bez moznosti mit uzivatele na 1 siti, situaci kdy spojenim
> je Internet.
>
> Existuje nejaky, dostupny na siti (lepe) nebo komercni
> software ekvivalentni aplikacim jako Organizer ci Schedule+,
> umoznujici data nikoli sdilet nybrz pomoci Internetu distribuovat?
> Vhodnou formou je posilani automatickych mailu se zmenami

Jde-li Vam pouze o distribuci dat, podivejte se na rsync -- je to lepsi
nez rdist, protoze to umi pouzivat ssh (spojeni jsou sifrovana) a navic
to nekopiruje cele soubory ale jen rozdily mezi nimi. Pouzivam to na
Linuxu uz asi dva mesice a zda se, ze to chodi ok.

Tady je kousek manu:

  rsync  is a program that behaves in much the same way that
  rcp does, but has many more options  and  uses  the  rsync
  remote-update  protocol  to greatly speedup file transfers
  when the destination file already exists.

  The rsync remote-update protocol allows rsync to  transfer
  just  the differences between two sets of files across the
  network link, using an efficient checksum-search algorithm
  described  in  the  technical report that accompanies this
  package.

Jako kalendar muzete pak pouzit ical.

S pozdravem,

Hanus Adler