Internet ze zasuvky

Martin Tkadlec mtk at vs.inext.cz
Thu Nov 13 16:10:27 CET 1997

GAZAR at pdfnw.upol.cz wrote:

> Co se tyce ecxistence, loni jsem to videl na jakesi vystave, neslo
> tam o propojeni do Internetu, ale o telefon pres elektriku, fungovalo
> to, ale jenom v ramci jednne ustredny, nebo uylu, nebo jak se to
> jmenuje. Nabizeli vlastne dva telefonni pristroje, ktery se strcili
> do zasuvky a jelo to. Stalo to asi 2.500, ale uz nevim co to bylo ya
> firmu.
> R.G.

Podle toho co ted vim, ma byt tento system 10 x rychlejsi nez ISDN, tzn.
vice nez 1Mbps a karta do computeru ma mit cenu zhruba stejnou jako
karta ISDN. Oficialne to bylo ohlaseno pry nekdy v zari nebo rijnu
tohoto roku.

Chci sehnat maximum informaci o teto problematice.

Opravdu o tom nikdo nic nevite?

--

MTKNet - Martin Tkadlec