Pokus o navrat.

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Thu Nov 13 18:51:06 CET 1997

At 07:23 PM 11/13/97 +0200, Tomas Trapl wrote
soubory na serverech takze pokud hledate
Jinak samozrejmne funguje na vsechny

>Pak zbyva jeste pouzit typicky ceske 'fajl'
>(ale to slovo 'soubor' se opravdu bezne pouziva:
> program je treba Word, soubor winword.exe)

Ja tomu verim... doslo mi to ze souvislosti..  s v roce 1995 jsem byl v
Cesku a posadil jsem se tam za ceskou verzi Microsoft Excel a hlava mi sla
kolem z tech vsech pokynu...

Dalsi takove srandovni slovo je "stahnout si" ve smyslu "download" ...
pripada mi to  divne... stahnout si je mozno kalhoty... ale program?

:-)

Rosta