Internet ze zasuvky

Jiri Vesely vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz
Fri Nov 14 11:14:19 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Martin Tkadlec wrote:

> Podle toho co ted vim, ma byt tento system 10 x rychlejsi nez ISDN, tzn.
> vice nez 1Mbps a karta do computeru ma mit cenu zhruba stejnou jako
> karta ISDN. Oficialne to bylo ohlaseno pry nekdy v zari nebo rijnu
> tohoto roku.

Ahoj

Ja teda nevim, ale ta rychlost se mi ani trochu nezda. Jsem jenom
silnoproudar, ale asi tu budou DOST velke problemy s rusenim - proc by se
jinak tahaly site (vetsinou) po koaxialnich kabelech? Je pravda, ze po
rozvodne soustave funguje jakasi komunikace (rizeni spinacich hodin...),
ale to jsou vyrazne mensi frekvence, nez u pocitacu. Silovy rozvod NENI na
takovy provoz staveny.

Jirka
					Jiri Vesely
					Stavebni fakulta CVUT Praha