serte na neho (was Re: mimo zakladni tema (Re: Missing link Klaus))

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Fri Nov 14 14:04:05 CET 1997

In cz.net.smajlik was written by Ales Cepek <cepek at fsv.cvut.cz>:
-> ... osobne Rostu neznam, takze nemohu zasvecene posoudit. Rekl bych,
-> ze netrpi nejakym mindrakem, ale jenom ma primo dabelskou radost, kdyz
-> muze nekoho *VEREJNE* vytocit. Zatim mu na kazdy "spek", ktery pustil
-> do smajlika pokazde nekdo skocil. Chcete-li mu odpovedet/oponovat, pak
-> se ptam proc pres konferenci? Myslim, ze pokud by Rosta na kazdou
-> invektivu zaslanou do smajlika dosta cca 250 odpovedi na svoji adresu,
-> brzy by presunul svuj ostrovtip na jine forum.

Ked zacal pred 3.5 rokom (marec-april '94) zacat robit s newsami, okrem
technickych skupin ma zaujali dve - soc.culture.czecho-slovak a
bit.listserv.slovak-l; obe som zacal citat a zacal som aj prispievat (prvym
prispevkom som sa pekne predstavil... zdrbal som vsetkych ktori nemali na
starosti nic ine len sa hadat o vseliakych <>ovinach, a medzi nimi
excelovalo par ludi, aj Ross Hedvicek). Potom sa vela ludi vykaslalo na
s.c.c-s prave kvoli tomuto, uz sa nedalo o nicom bavit len sa hadalo; no a
ked sa ludia 'prestahovali' do bit.listserv.slovak-l (a prislusneho mail
listu) prestahovali ta aj tito excelenti, Ross tiez. Postupom casu som sa
vykaslal aj na slovak-l a o Rossovi som dlho nepocul (to boli casy).

Len nedavno som sa dozvedel ze podobne hadky prebiehaju v slovak-l a tiez je
tu Ross. No a ked som videl jeho prispevky tu, v smajliku, len som sa
pobavil :)

Ten kto cita prispevky newsami, hlavne tin-om, moze na Ross-ovom prispevku
(pripadne od ineho (pseudo)inteligenta) kliknut Ctrl-K naco sa mu objavi
menu... jednoducha varianta ako si nedat zobrazovat clanky od neprijemnej
osoby, alebo neprijemneho subjectu;

Kill-filew sa da nastavit aj v poste (procmail, elm-ovsky filter, mozno este
ine) aj v inych newsreaderoch, akurat netusim ako ;-)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar