laser

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Nov 17 09:44:55 CET 1997

Dobry den vespolek,

z pohledu fyzika se mi to jevi trochu jinak:

> Na jakou vzdalenost ale denne zamerujete? Kdyz to dozenu do extremu
> tak asi v uhlu 20 stupnu zameri i male dite, ale v uhlu tak 0.01 sekund
> (coz je asi jen 20km na 1mm cil) to zvladne daleko min lidi.

20 km se mi zda vazne moc. Kvuli utlumu (rozptylu), ne kvuli zamerovani.
Mimochodem, uhel se vazne nemeri na sekundy.  Jak nas ti pitomi cestinari
dokazou oblbnout...

> Na to jsem reagoval v predchozim postu

Ja bych si predstavoval naopak optiku (zrcadlo), ktera mi udela svazek
o prumeru 10 cm nebo vetsim.
Pak se taky muzu seknout na zamereni o 1 cm a nic moc se nedeje.

Zdravi
          Bohumil Chalupa