Internet nejen ze zasuvky

Martin Tkadlec mtk at vs.inext.cz
Tue Nov 18 13:34:54 CET 1997

cvrk at bbs.infima.cz wrote:

> hi,

> taky mi to vrta hlavou.. neni to treba jen humbuk okolo cehosi, co
> pujde jen JEDNOSMERNE,

U toho propojeni datove a elektricke site to musi fungovat bezproblemu
obousmerne, ovsem jak vyresili problemy ruseni mi taky neni jasne.

> podobne jako ty pokusy na satelitech?

Mas na mysli neco jako  DIREC PC (Turbo Internet)? Tady jdou odchozi
data klasickou cestou computer - tel. linka atd. a zpatky to dostavas
zase cestou ridici centrum - druzice - satelit.prijimac - computer (400
kbps).

Taky to neni spatne reseni, ale zase tam v jedne ceste stoji nenasytny
TELECOM :-(((

Existuje jeste moznost vyuziti rozvodu kabelove televize, ale jak to u
nas vymysli KabelPlus to teda nevim. Neco malo jsem zaslechl, ale zatim
nic oficialniho. Jen to, ze to bude podstatne rychlejsi nez prenos po
telefonni lince a cena za casove neomezene pripojeni ma byt taky
solidni. Nechame se (ne)mile prekvapit.
--

Martin