statisticka data

Vodnansky David Vodnansky at allianz.cz
Wed Nov 19 13:18:46 CET 1997

CSU ma urcite svoji stranku - tusim www.csu.cz, ale kdyz jsem na ni
naposled dival, tak data byla pomerne obstarozni. CSU ma taky svoji BBS,
kde jsou data podstatne novejsi, po spojeni bych se musel podivat.
Vetsinou se takhle cerstva data pohybuji vyhradne mezi organy statni
spravy - obycejny obcan nema sanci a dost casto ani ten statni organ.

David Vodnansky
Allianz pojistovna a.s.
tel. +420-2-24405215
fax. +420-2-24405555