Internet ze zasuvky

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Thu Nov 20 02:43:59 CET 1997

Odesílatel: Sasa Stelsovsky <janicek at cc.UManitoba.CA>
Komu: smajlik at cs.felk.cvut.cz
Předmět: Re: Internet ze zasuvky
Datum: 19. listopadu 1997 6:45
Pan Pavel Vachtl otiskl dopis p. Jana Hurycha s uvodnimi slovy:
> Takhle vidi SUBJECT nas kolega z Kanady, kde to zacina frcet:
Chtel bych ctenare "Smajlika" ujistit, ze existence experimentalni
technologie neni jeste zrovna frceni. Otisteny dopis pana Hurycha, je trochu
nadneseny, snad s vyjimkou televize po elektrickem vedeni v PRINCIPU
pravdivy. Nebohy pisatel totiz jiste netusil, ze jeho dopis bude otisten v
konferenci. Zminovane technologie vyuziva mizive procento lidi a pokud
budete opravdu muset mit treba to poplasne zarizeni "Alarm", firma vam
nataha spoustu slaboproudych dratu atp..
Sasa
Vazeny pane Stelsovsky,
ve Vasem mailu je prilis spekulaci, coz je ponekud v nerovnovaze
s  agresivitou Vaseho vyjadrovani. Pochybil jsem,
kdyz jsem z jiste naivity forwardoval mail pana Hurycha do konference smajlik.
Netusil jsem totiz, ze se tam najde kdosi, kdo bude bazirovat na malickostech
misto klidne vymeny informaci.
Ted uz to bohudik vim a podobneho omylu se jiz nedopustim.
Pan Hurych jiste vi o cem mluvi a to, co mu podsunujete, se v jeho mailu
vubec neobjevuje. Veskere nedorozumeni tedy pada na mou hlavu.

Pavel Vachtl