Fido <---> Internet

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Fri Oct 3 09:17:54 CEST 1997

> Vsiml jsem si, ze se v ruznych konferencich pohybuji lide, kteri
> vyuzivaji nejakou branu mezi Fidem a Internetem. V Seznamu jsem nasel
> odkaz na www.fido.cz, ale to se nehlasi. Nevi tady nekdo kde je
> takova brana a jak funguje ?
Uzivatele FIDA maji moznost pres branu posilat a dostavat emaily do
Inetu. Kazdy uzivatel ma vlastne automaticky svou emailovou adresu,
ktera vznikne z jeho cisla, ktere ma pridelene na FIDU. Muze si i
zazadat o prirazeni "prijemnejsi" adresy. Jinak emailum se na FIDU
rika netmaily (je to proste soukroma posta).
Dale existuji na FIDU konference (tzv. echomaily) na ktere se asi
ptate. Na Inetu lze tyto konference pouze cist pres news, myslim, ze
je to news.fido.cz. Bohuzel jsou pouze read only, protoze konference
na FIDU jsou velmi prisne moderovane, coz by se na Inetu dalo velmi
spatne zaridit.

> Diky.
> R.G.
S pozdravem