FTP downloader

Martin Patka smartin at mikroservis.cz
Mon Oct 6 23:51:49 CEST 1997

 Zdravim,

Neco podobneho jsme resili pro nase uzivatele. Myslim si ale,
ze tato sluzba ma vyznam pouze pro uzivatele toho konkretniho
serveru, protoze jinak to ztraci na rychlosti. Zkuste oslovit
Vaseho providera, zda takovou sluzbu nechce spustit.

nase sluzba je k videni na http://www.mikroservis.cz/WebFtp/

a popis vcetne zdrojovych kodu pro Linux-ovy server je na

http://linux.mikroservis.cz/webftp.html

> dobry den,
>
> na adrese http://www.vol.cz/common/ftpdownload/
> je  docela dobra sluzba. Po vyplneni formulare stahne ze spatne
> dostupneho FTP soubor, ktery umisti do sveho adresare, odkud si je ho
> mozno stahnout. Bohuzel je tato sluzba dostupna pouze pro zakazniky
> VOL. Nevite nahodou, zda existuje podobna sluzba, ktera by byla free?
>
> S pozdravem
>                            Petr Janda
>                     informatik SU Decin

Martin Patka                        network & server administrator
Mikroservis v.o.s.      e-mail: martin at mikroservis.cz
Nerudova 45               phone work: +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1         phone home: +420 431 4592
Czech Republic
http://www.mikroservis.cz  http://www.mikroservis.cz/~martin