Fido <---> Internet

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Tue Oct 7 10:16:33 CEST 1997

> [...]
> -> toho zblaznili. Na FIDU to funguje tak, ze lidi posilaji prispevky do
> -> konferenci a moderator na ne pouze dohlizi. Kdyz jsou prispevky
> -> off topic, posle upozorneni. Pokud 3x dotycny neuposlechne, dostane
> -> jeho nadrizeny (NOD) prikaz k odpojeni konference. Ted mi reknete,
> -> jak byste toto zaridil na Inetu? Neni se co divit, ze lidi od FIDA
> -> nechteji zpristupnit sve konference na Inetu i k psani.
>
> Hmm, preco odpojenie konferencie ? neexistuje sposob zabranit dotycnej osobe
> posielat do konferencie ? subor .ignored a podobne. ak nie, nedal by sa
Slo by to. Jeho nadrizeny (NOD) mu muze konferenci zpristupnit treba
pouze read only. Ale pokud nekdo 3x neuposlechne vyzvy moderatora a
dal pise mimo misu, zrejme s nim neni domluva a odpojeni dane
konference se mi jevi jako adekvatni krok.
Napr. asi pred rokem nejaky pirat  ve FIDU neustale nabizel komercni
programy. Nereagoval na vyzvy regionalniho koordinatora a proste byl
od FIDA odpojen uplne.

S pozdravem
                            Petr Janda
                      informatik SU Decin