Fido <---> Internet

Martin Straka straka at fido.cz
Tue Oct 7 14:51:22 CEST 1997

Ahoj,

On 3 Oct 1997, Skolsky urad Decin wrote:

> Uzivatele FIDA maji moznost pres branu posilat a dostavat emaily do
> Inetu. Kazdy uzivatel ma vlastne automaticky svou emailovou adresu,
> ktera vznikne z jeho cisla, ktere ma pridelene na FIDU. Muze si i
> zazadat o prirazeni "prijemnejsi" adresy. Jinak emailum se na FIDU
> rika netmaily (je to proste soukroma posta).
> Dale existuji na FIDU konference (tzv. echomaily) na ktere se asi
> ptate. Na Inetu lze tyto konference pouze cist pres news, myslim, ze
> je to news.fido.cz. Bohuzel jsou pouze read only, protoze konference
> [...]

Presne tak, zatim jsou konference na news://news.fido.cz/ pristupne pouze
read-only, do budoucna pocitame i s omezenym write pristupem, vazanym na
registraci. Ale i tak nebude umoznen zapis do vsech konferenci.

Pokud zatim chcete nutne prispivat do FIDO konferenci, muzete pouzit A1FEL
BBS, telnet://bbs.fido.cz/, kde to jiz mozne je.

Martin
fido.cz admin