Problem s WinProxy

Jan Kuøík kurik at reax.cz
Thu Oct 9 12:27:33 CEST 1997

	CuteFTP neznam, ale obecne plati, ze by se v FTP klientovi melo nastavit,
ze pouziva Proxy (Firewall). Jinak se totiz FTP klient snazi nalezt Vami
pozadovany FTP server na vnitrni siti. Pokud pouzivate jako stanici W95,
tak se zkuste pripojit na Vas proxi primo pres 95-kovyho FTP klienta. Pokud
Proxy funguje melo by Vam vypsat, ze se mate k Vami pozadovanemu serveru
pripojit pomoci "username at ftp.server".
Napr.: pokud se prihlasujete jako "anonymous" na "ftp.muni.cz" zkuste toto
:

Do menu "Start"->"Spustit" napiste"
c:\windows\ftp.exe

po otevreni okna FTP piste :
open <VasProxyServer>

Proxy Vam odpovi :
Connected to <VasProxyServer>.
220 WinProxy FTP Gateway ready, enter username at host[:port]
User (<VasProxyServer>:(none)):

a Vy napisete :
anonymous at ftp.muni.cz

	Pokud Vam po tomto odpovi FTP server "ftp.muni.cz", tak Proxy jede a Vy
musite nastavit sve CuteFTP na spolupraci s Proxy.
	Jinak WinProxy pouzivame ve firme taky a nemame s nim zadny problem. Pokud
Vam jede Web zkrz Proxy, tak FTP musi taky :-)

	Jeste mne napada, ze by mohl byt problem v IP adrese  Proxy. To by melo
mit IP 192.168.XXX.XXX. Jinak to muze kolidovat s existujicimi servery.

Jan Kurik <kurik at gate.fee.vutbr.cz>