Fido <---> Internet

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Fri Oct 10 13:01:46 CEST 1997

>   Blah blah.  Ja svoji konferenci AMIGA.42 klidne uvolnim i pro
>  uzivatele z inetu, jakmile to bude nejak kloudne mozne.
>  Ostatne, nevidim zadny duvod, proc by nemohl fungovat nejaky stroj na
>  inetu jako plnohodnotny node, s moznosti pribirat uzivatele z inetu
>  jako plnopravne pointy (tedy - ne ze by pointi nejaka prava meli :^))
>  snad jen nedostatek chechtaku\neochota uvolneni jednoho, ci vice
>  stroju na tuto cinnost, ze...
Ja bych rekl, ze jakmile se FIDO plne zpristupni z Inetu, uz to
proste nebude FIDO. Pryc bude jeho kouzlo a romantika, bude to
proste jeho zanik.
Nemyslim si, ze by to byla neochota. Zrovna jeden z NODu (Milan
Suchanek) ma zrizeny pevny pripoj. Zrovna se budeme pokouset o prenos
baliku posty pres Inet. Mozna ze dojde i na dalsi veci ...

>                __
>             __/// Petr Voralek 2:420/98.0 at FidoNET
>             \XX/ *Nazir* [ *Team* */AMIGA/* ] nazir at comp.cz

S pozdravem
               Petr Janda
          informatik SU Decin