Co jste si vycinkali... to mate... :-))))

Petr Zednicek zednicek at stand.cz
Wed Oct 22 09:17:52 CEST 1997

unsubscribe

Citaty:

"Ivan Pilip je nebojácný a odvázný clovek."
TELEGRAF ke jmenování nového ministra financí

"Já jsem zásadne, absolutne vzdy proti referendum, protoze si
myslím, ze je to falesná hra na demokracii."
VACLAV KLAUS

"Obchodní schodek je prirozený, a dokonce velmi zádoucí v dobe
[soucasného] vysokého ekonomického rùstu."
VáCLAV KLAUS, predseda vlády, na VSE, listopad 1996

"Moji poradci mi rekli, ze do mrtvol se nekope a já s nimi
souhlasím"
MILOS ZEMAN pred zahájením nedelního televizního duelu Sedmicka
s Václavem Klausem

"Situace je mnohem cernejsí, nez vám mohu ríci"
JANA BENESOVÁ, analyticka investicní banky Credit Suisse, o
situaci na ceském kapitálovém trhu

"Já jsem se vzil do role politického poradce CSSD"
Bývalý ministr VLADIMÍR DLOUHÝ pri nedelní Debate v TV CT 1

"To je tou vasí politickou pruzností"
Odpovídá - a boduje - mladistvý Gross (CSSD) v temze poradu

"Chudoba je dedicna. Prechází z rodicu na deti jako v zacarovaném
kruhu"
LEONARDO DESPOUY, zpravodaj OSN

"CR by potrebovala více Viktorù Kozených"
VÁCLAV KLAUS

"Vy snad zijete v ùplne jiném svete nez já"
VÁCLAV KLAUS,  v televizní Debate