Ross Hedvicek

Aleksi Sedo aleksi at beba.cesnet.cz
Thu Oct 23 17:16:47 CEST 1997

Vazeny a mily Rosto,

Po precteni prvnich odstavcu jsem  jiz zacal mylne doufat v moznost
konstruktivniho dialogu. Pravda to byla jen castecne.

Za body 1-3 diky. Jen se obavam, ze deti komousu a svazacti funkcionari
jezdili uz tenkrat. Snad tedy jen to, ze ne vsichni ruznymi shodami
okolnosti mohli emigrovat a nekteri programe nechteli, vedeni ruznymi
nejen spatnymi pohnutkami. Bylo by toho vice, ale nac zatahovat osobni
veci, ze.

Co se tyce bodu 4, nezklamal, opet pobavil. Mam radu duvodu tvrdit, ze
studenti nejsou jen naivni. Sam mam nekolik studentu, ktere povazuji za
nejen velmi racionalni, ale i prakticky produktivni (coz nedavam do
kontrastu s Tebou). Navic spektrum populace je sirsi a zahrnuje i jine
skupiny nez naivni studenty a zapskle ukrivdene dedky. Obratil-li jsi se
osobne na me, pak vekem (a si i naturou) patrim nekam mezi. A co do
Tveho prava na srandu: to je opravdu svate. Jen si nedelej iluze o
bourich mezi domorodci, vyprovokovanych Tvym simplexnim pohledem na
svet. Mam pocit, ze koho nejvice iritujes jsi Ty sam. Mimochodem,
dokladem je i tvrzeni, ze (opet VSICHNI) odmitame pravdivost Tebou
prepostovanych clanku.

Upozorneni Michala Vernera plne chapu - setrme svuj cas. Presto si
myslim, ze skupina JdC svou symbolikou je vhodne misto pro Rostu....

Aleksi