Vstanou novi komuniste.... a budou mit este vetsi knir nez Klaus!! :

Jindra Sroba Jindra_Sroba at p0.f89.n420.z2.fido.cz
Sat Oct 25 22:19:40 CEST 1997

Te zdravim,

21 Oct 97, Ross Hedvicek povidal cosi osobe jmenem All:

RH> Inspirovan "rozumnymi" posty ruznych "a jinak te nic neboli" prostacku,

Diky velky sefe ;-)

RH> posilam sem nasledujicu clanek z novin. Domnivam se, ze to do smajliku
RH> patri... je mi to totiz k smichu.  :-)))))

Mne spis k placi :-) K timu clanku neni co dodat. Surove popisuje realitu.

Nejvetsi prusvich je v tom, ze neni koho volit :-(

   Budu se smat, az potecou slzy.

                              *BTRG* /Enrico/ [Bonz team #7] blaziNEC-420
                             enrico at intell.cz  http://www.intell.cz/enrico

... a pamatuj synku, umres jenom jednou.
--- FastEcho 1.46
 * Origin: Z nejhorsiho jsme uvnitr ! (2:420/89)