At zije cenzura!!! Re: GO MODERATED, PLEASE

Jindra Sroba Jindra_Sroba at p0.f89.n420.z2.fido.cz
Sat Oct 25 22:20:32 CEST 1997

Te zdravim,

23 Oct 97, Ross Hedvicek povidal cosi osobe jmenem All:

RH> Tak je nectete, vy pod plachetkou osobo! Kdo vas nuti?

Jsem linej konfigurovat TWIT. Tvoje projevy mne nuti k tomu abych neco delal
a to ja nesnasim ;-)

RH> Tam je ticho - prihlaste se tam vy kdyz chtete byt na konferenci kde je
RH> ticho.

Zamenujes slovicka "ticho" a "klid".

   Budu se smat, az potecou slzy.

                              *BTRG* /Enrico/ [Bonz team #7] blaziNEC-420
                             enrico at intell.cz  http://www.intell.cz/enrico

... a pamatuj synku, umres jenom jednou.
--- FastEcho 1.46
 * Origin: Z nejhorsiho jsme uvnitr ! (2:420/89)