zakladni tema konference

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Fri Oct 31 21:45:00 CET 1997

At 09:43 PM 10/31/97 +0200, S. Kriz wrote

>Vazany pane Rossi Hedvicku,
>
>Vase sdeleni ma jako obvykle nulovou informacni
>hodnotu. Doporucuji Vam navstivit psychiatra, ten by Vam
>mohl pomoci. Proc nas prosim Vas stale otravujete zpravama,
>ktere nemaji ani to nejmensi s obsahem konference?

Vazeny pane Svatopluku Krizi,

kdo vam dal pravo s prstickem zdvizenym hodnotit co ma a co a nema
"informacni hodnotu"? Budte tak laskav s strcte si do prdele vase rady o
psychiatrovi, vy snobe jo?

Kdyby jste nebyl takovy negramota a umel cist, tak byste si mohl vsimnout
ze zrovna vcera jsem tu postoval odpoved na zadost jakesi pani, ktera
chtela vedet neco o software ktere ji bude sledovat pouzivani Internetu.
Doporucil jsem ji software  Net.Medic z www.vitalsigns.com - proste mela
slusnou otazku - poradil jsem slusne.

A vy ocekavate ze po vasem blbem vypadu sednu na zadek, chytnu se za usta a
podesene vzkriknu: "oooo hruza, soudruh ynzynyr co je na Internetu dva
mesice mne pokaral! Mel bych se kat a sypat si popel na hlavu."??

Rosta