Mluvici PC

Petr Smejkal xsmejkal at fi.muni.cz
Wed Oct 15 22:39:14 CEST 1997

Zdravim Smajliky,

jiz delsi cas se snazim najit nejaky program na generovani reci na PC
pro SBPro ( ne SB AWE ).Staci anglictina. Prolezl jsem odkazy z
Altavisty
na takovy to jako "voice" nebo "speech" atd. a nasel jsem jen samej
balast.
Pokud nekdo o necem vi at mi da vedet, treba i netmailem.

Dekuji za pripadne odpovedi.
Petr Smejkal

A jeste co se objevilo jako reakce na MRP