KONEC mrp.cz

Jiri Barborik jiri.barborik at pinknet.cz
Wed Oct 15 23:17:06 CEST 1997

> Co byste rekli na to, kdyby vam nekdo jeste nad vama kvuli nejake
> podobne blbosti "prestrihl slauch" a rekl, ze je konec se vsim na
> cs.felk.cvut.cz.
>
> Co vy na to ???????
>
> MTKNet - Martin Tkadlec

Napric tomu, ze jsem okamzite po obdrzeni tohoto spamu "vysvetlil"
primo autorovi muj nazor na jeho reklamni taktiky, dnes se uz
s "chladnou hlavou" primlouvam za zruseni tohoto zakazu pristupu.

Doufejme, ze dotycny uz pochopil, k cemu jsou konference a vam vsem
jedno zmacknuti delete v poste taky nic neudelalo. Jo kdyby se to melo
pravidelne opakovat...

Only for Rosta:

>Nic mne tak nedokaze potesit jako kdyz mne nekdo povazuje za blbce.. >:-))
>copak pane Janicku, jste ynzynyr???  :-)
>
>Rosta

Byvas casto poteseny, Rosto?

BTW promin mi, ze ti tykam, ale staci cist po dobu jednoho tydne
libovolne tri konference a clovek ma hned pocit, ze te duverne zna...

   tel.: +420 603 498292                    redigy - the web factory
   mailto:jiri.barborik at pinknet.cz       krapkova 28  779 00 olomouc