afera Sedlacik

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 8 16:29:02 CEST 1997

On Mon, 8 Sep 1997, Ross Hedvicek wrote:

> Hromadi se mi tady errors (vzorek prilozen), ktere jsou dle meho nazoru
> zpusobeny tim, ze nejaky nedouk (vsadil bych se ze se jmenuje Sedlacik)
> subscriboval svuj vlastni list do listy smajlik a vznikaji tyhle
> loop-errors. Jedinym resenim je aby administrator listu smajlik odstranil
> adresu sedlacikova listu ze smajliku...

Je to slozitejsi. Nevypada to na to, ze by byl primo prihlasen
ve smajliku, spis je nekde nesikovne nastaveny forward.
Rozsiril jsem filtr mistniho listserveru, prozatim odchytil
asi tri podobne maily, takze to snad pomalu ustane.

S diky za trpelivost,
             Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298095
Praha 2, Czech Republic