Konference o programovani databazi

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Tue Sep 9 13:21:21 CEST 1997

On Tue, 9 Sep 1997, Skolsky urad Decin wrote:

>muze mi nekdo poradit nejakou konferenci zabyvajici se programovanim
>v databazovych systemech. Nejlepe FoxPro resp. Visual Foxpro 5.0.
>Kdysi jsem si prihlasil foxpro-l, ale ta je asi mrtva, nikdy mi
>nedosel zadny prispevek.

Pokud mate pristup k nejakemu news serveru, pak zkuste vyhledani
newsgroups s klicovym slovem "fox". me jich vypadlo hned nekolik.

Pokud takovou moznost nemate, pak na serveru

http://www.liszt.com/

je k dispozici databaze nejruznejsich postovnich konferenci z celeho
sveta.  Pri vyhledavani slova 'fox" mi opet vyjelo nekolik konferenci,
mezi nimi i Vami zminovana FoxPro-l, nebo hourglass
(majordomo at magmacom.com, v tele dopisu napsat info hourglass).

Snad Vam to nejak pomuze,

		Josef Hnojil

Josef Hnojil
Katedra mapovani a kartografie, Fakulta stavebni, CVUT
Thakurova 7, Praha 6, 166 29
tel.: **420 2435 4650 : email : hnojil at fsv.cvut.cz