Junk mail - Web Site Visibility (fwd)

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Wed Sep 10 08:18:30 CEST 1997

In cz.net.smajlik was written by Jiri Vesely <vesely at Panurgos.fsv.cvut.cz>:
-> Az se nekdy budete divit proc si sami sobe posilate podobne maily,
-> neuvazujte o navsteve nejblizsiho psychiatra nebo hospody :). Opravdu to
-> dela nekdo jiny. Kdyz nic jineho, je to alespon originalni - jeste mi nic
-> podobneho neprislo.
-> Doporucuji http na konci mailu - zajimave pocteni; bulk mailer je Pure
-> Java Application :(. K dispozici je i demo a screen shots. Takovych veci
-> jen hous~t~.

no mne to tiez prislo len raz, ked som sa postmasterovi nejakeho stroja
stazoval nech si zabezpeci masinu pproti rezosielaniu cudzich post ked su
navyse fake a junk.

Coskoro nato mi prisla posta odo mna s obsahom ze internet je slobodny atd.
skratka typicke blaboly ktorymi autori spamov ospravedlnuju svoje
obtazovanie s tym ze to nikomu neskodi atd atd...

Ked som nato poslal postmasterovi danej masiny otazku ako je to mozne ze
niekto poslal postu odo mna mne, prisla mi posta od CERT s komentarom, uz si
to presne nepamatam, pripadne ho sem raz poslem...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar