NEWS pres PROXY

Miroslav Renda renda at feld.cvut.cz
Thu Sep 11 22:21:05 CEST 1997

Vetsina proxy serveru umoznuje nastavit neco, co se casto nazyva Mapped Link.
Tam se nastavi jmeno serveru a port na vnejsi siti, uzivatel se pak pripojuje na vetsinou stejny port proxy serveru, ale tentokrat na rozhrani na vnitrni strane. Proxy veskery provoz pres tento Mapped Link predava prednastavenemu serveru. Lze tak resit nejen News ale i napr. Chat.

Nevim, jak je tomu na Linuxim proxy, verim, ze tam takova moznost take bude:-).

Mirek