NEWS pres PROXY

Lieberzeit, Vladja VLieber at rkk.cz
Fri Sep 12 11:21:50 CEST 1997

Dalsi moznost je nainstalovat SOCKS. SOCKS je protokol, kterym klient
dava na vedomi Proxy serveru, s kym vlastne chce komunikovat. SOCKS pro
Linux existuje. Problem je, ze SOCKS musi podporovat i klient. Microsoft
i Netscape WWW prohlizece to umi, ale nezkousel jsem, jestli se to tyka
i jejich News klientu.

Vladimir Lieberzeit
RKK Informationssysteme s.r.o.
:We support your Future