Ad tamagotchi

Miroslav Netraider Mares mmares at mbox.vol.cz
Fri Sep 26 06:52:04 CEST 1997

Josef Hnojil wrote:

> Zdravim vsechny smajliky a smajlicky,
>
> zajimalo by me, kolik ucastniku teto konference se predtim, nez se
> zepta ostatnich, pokusi najit potrebne sam. Narazim na dopis tykajici
> se tamagoci, kde pisatel nenapsal vubec nic o tom, zda se neco
> pokousel hledat. Jen se zeptal: "Nevite neco o tamagoci?" Bac, a
> ostatni se snazte mu nejak pomoct.  Jen pro zajimavost jsem na
> AltaViste zadal klicove slovo "tamagotchi" a dostal hned odkaz na
> domovskou stranku firmy, ktera takove zrudnosti vyrabi.
>
> Setrme nase prenosove linky a pretizenou AltaVistu, tak uvedu i URL:
> [...]

Dobry den,

ani ja nechci flame war, ale chci nektere veci vysvetlit. Umim pracovat
s Alta Vistou. Dekuji vsem, kteri mi poslali tipy na clanky v cestine o
tamagoci v casopisech ABC, Score i jinde. Domnivam se, ze muj dotaz do
teto konference obsahove patri. Jeho cilem bylo zjistit nejake info o
tamagoci  v cestine, moje anglictina je velmi slaba, proto to patrani po
ceskych zdrojich....

Dekuji za pochopeni

                    Miroslav NETRAIDER Mares