Photoshop

Ondrej X. Dolezal ondrej.dolezal at pinknet.cz
Tue Sep 30 17:54:05 CEST 1997

> Ahoj Smajlici,
>      netusite, jestli je na nekde na webu neco jako manual k Adobe
> Photoshop 3.0.5??? (Moje vysledky hledani byly dost negativni...)
> Predem diky za kazdou radu, preji hezky zbytek dne.

Nevite proc by mel byt na webu kdyz ho dostanete vytisteny?
(Tedy k legalni kopii Photoshopu - to je snad jasne...)

Navic stejne za nic nestoji, pokud se chcete opravdu neco
dozvedet kupte si Mistrovstvi v Photoshopu od Computer Pressu
- IMHO nic lepsiho neexistuje.

> Michael Kafka, Commercial and Technological Strategy Department

  tel.: 0603 499 675                                            redigy
  mailto:ondrej.dolezal at pinknet.cz                jiraskova 11 olomouc