Winsock versus Winsosck2

Jan Kurik kurik at reax.cz
Thu Apr 2 18:22:46 CEST 1998

    Zdravim vespolek,

    mel bych jeden takovy programatorsky dotaz. A nevim, kde se zeptat, tak
to zkousim tady :-).

    Napsal jsem si aplikaci pod W95, ktera nasloucha na TCP portu 4000 a
ocekava nejaky prikazy. Kdyz jsem ji testoval, narazil jsem na problem. Na
mem pocitaci (Pentium 120MHz, 95MB) tuto aplikaci zahltim pokud poslu
zaroven na tento port cca 40 pozadavku o spojeni. Pokud tuto aplikaci pustim
u kolegy (Pentium 75MHz, 32MB), tak ji zahltim az pri cca 100 pozadavcich o
spojeni. Jediny rozdil, na ktery jsem prisel v sitovem software mezi temito
pocitaci je, ze na mem pocitaci je nainstalovan Winsock2, kdezto u kolegy je
stary Winsock.
    Otazka tedy zni : Je mozne, aby implementace Winsock2 byla pomalejsi nez
Winsock a v dusledku toho nestihla obslouzit zaroven tolik pozadavku o
spojeni jako stary Winsock ? Nebo v cem by jeste mohl byt rozdil ?

    Diky za jakekoliv namety

    Jan Kurik <kurik at reax.cz>