DOC -> HTML

Vratislav Suchy family.suchy at telecom.cz
Tue Apr 7 22:27:23 CEST 1998

Sam jsem tento problem resil pred par tydny a nasel jsem.
Uz ovsem nevim presne kde myslim ze to bylo nekde na
http://www.microsoft.cz kdesi na strankach s prislusenstvim k MS Officum
nebo v Power Toys. Opravdu uz nevim. Pokud si vzpomenu dam vedet.
Jedine co vim bezpecne, je ze se mi to nepodarilo nainstalovat
jelikoz instalator nenasel Word v registrech a ja nemel chut dal se s tim zabyvat.
S pozdravem
Vik

family.suchy at telecom.cz
http://web.telecom.cz/msuchy/index.htm